| Paladin Hanibal | |
|
+5Pekki JackOneill Riki Baltazar Hanibal 9 posters |
Autor | Zpráva |
---|
Hanibal Nováček
Poeet p?íspivku : 2 Registration date : 23. 10. 07
| Předmět: Paladin Hanibal Tue Oct 23, 2007 2:26 pm | |
| Zdravím, Na endor me dotahl asi pred nejakou dobrou Baltazar :-) hrali sme spolu na kelevaru kde sem ale pak prestal hrat protoze je to na ***shard.. Do vasi guildy bych se chtel hlasit s paladinem (lvl 13), znam zde ale bohuzel jen Obelixe a Baltazara... Chci k vam do guildy abych zde na Endoru poznal nejaky kamose... Vim ze nemam level ktery pozaduje, ale snazim se expit jak to jen jde. :-) Moji povest mezi hracema vam nereknu, ale zatim mi nikdo nenadaval a snazim se pomahat kazdemu kdyz muzu... Bohuzel zadne dalsi postavy nemam protoze zde nehraji dlouho.... V realu je mi 19 studuji na stredni skole, kdyz mam cas tak expim bo chodim s Baltou na pifko . Moje icq je 346-530-910...(byvam vecinou Invis) | |
|
| |
Baltazar Borec
Poeet p?íspivku : 239 Age : 36 Registration date : 22. 08. 07
| Předmět: Re: Paladin Hanibal Tue Oct 23, 2007 2:29 pm | |
| - Hanibal napsal:
- ......
Ja jsem 100% PRO .. toho clovicka jsem semka dotahl asi pred tejdnem(mozna dvouma) byl schopnej za relativne kratkou dobu vyexpit svuj nynejsi 13lvl, rychle se uci a vypada na to ze hrat na Endoru ho bavi... myslim ze jako plech by byl uzitecny prinos do dungu... PvM se sice zatim uci ale s par radama a nadavkama z neho bude dobrej palach :-P | |
|
| |
Riki Naučený
Poeet p?íspivku : 96 Age : 54 Registration date : 24. 06. 07
| Předmět: Re: Paladin Hanibal Tue Oct 23, 2007 7:51 pm | |
| - Hanibal napsal:
....... Do vasi guildy bych se chtel hlasit s paladinem (lvl 13), znam zde ale bohuzel jen Obelixe a Baltazara ...... Znam. Hraje slusne, neprasi. A je to dobrej zakaznik ;-) V katdym pripade v Orcu v parte funguje dobre. Muusi dohnat, co je potreba, ale o to s Baltem postarame. Pripadne se muzou pridat i dalsi :-) Palach je potreba. Plechu mame malo. Celkove PRO | |
|
| |