Templars of Suffering
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Templars of Suffering

Guilda hrající na shardu Endor

PříjemHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

Brutal Axe

Goto down 
+2
Baltazar
Brutal_Axe
6 posters
AutorZpráva
Brutal_Axe
Nováček
Nováček

Poeet p?íspivku : 2
Registration date : 14. 09. 07

Brutal Axe Empty
PříspěvekPředmět: Brutal Axe   Brutal Axe Icon_minitimeFri Sep 14, 2007 6:30 pm

Ahoj je mi skoro 17 jsem z Kladna a pravym jmenem se jmenuju Petr.Nejsem úplnej začátečník ale skilla taky ne.Budu se snažit co to jen dá abych se stále zlepšoval.Nemam sice level kterej pozadujete ale rád bych se dostal do kolektivu lidí kterej by mě lecos naučili...

Postavu mam Brutal Axe - Level 12 Berserk pak Houdiny 10 lvl icemag a Petronix 10 lvl druid ostatní nestojej za zmínku byli jen na zkoušku.

Ultimu hraju zhruba půl roku, stihli mi smazat 7 lvl herku na kteropu mi nezbyl cas a ted hraju od znova asi tejden.

Pověst mezi hráči nemam až na pár co to se mnou kropěj ve stokách Very Happy

Do vaší gildy bych chtěl protože doufám v rychlejší zisk expů než udělám na sólo ve stokách Very Happy

moje icq je : 490 195 323... Předem děkuji za kladnou odezvu.
Návrat nahoru Goto down
Baltazar
Borec
Borec
Baltazar

Poeet p?íspivku : 239
Registration date : 22. 08. 07

Brutal Axe Empty
PříspěvekPředmět: Re: Brutal Axe   Brutal Axe Icon_minitimeFri Sep 14, 2007 7:55 pm

lvl 12 je opravdu malo... PROTI, ale pisni mi na icq obcas s tebou zajdu stoky Wink
Návrat nahoru Goto down
Derujd
Naučený
Naučený
Derujd

Poeet p?íspivku : 97
Registration date : 26. 06. 07

Brutal Axe Empty
PříspěvekPředmět: Re: Brutal Axe   Brutal Axe Icon_minitimeFri Sep 14, 2007 7:59 pm

Brutal_Axe napsal: